توییتر یک دانشگاه رایگان است. اما ۹۸.۸٪ از کاربران، افراد مناسبی را دنبال نمی‌کنند. لیست بزرگی، شامل بیش از ۴۰ مربی که باید دنبال کنید را در اینجا آورده‌ایم:

افراد موفق در حوزه کسب و کار

TrungTPhan

1. TrungTPhan@

او یکی از میزبانان پادکست Not an investment advice و نویسنده‌ی خبرنامه‌ی SatPost است. از سال ۲۰۲۰ هم به عنوان نویسنده‌ی اصلی خبرنامه‌ی فناوری Hustle فعالیت می‌کند.

chrishlad

2. chrishlad@

او دانش‌آموخته‌ی دانشگاه ییل و رییس انجمن کارآفرینان این دانشگاه بوده است. کریس هم‌اکنون در نیویورک و در حوزه‌ی امور مالی فعالیت می‌کند. او در توییتر درباره‌ی قواعد و چارچوب‌ها و ماجراهای تجاری‌اش می‌نویسد.

david_perelldavid_perell .3@

دیوید پرل، نویسنده، معلم، تولیدکننده‌ی پادکست و صاحب مدرسه‌ی نویسندگی Write of Passage است. او مقالات، پادکست‌ها و یافته‌هایش را در سایت Perell.com به اشتراک می‌گذارد.

dvassallo .4@

دنیل واسالو مهندس توسعه‌‌ دهنده‌ی نرم‌افزار و دانش‌آموخته‌ی دانشگاه لندن است. او سابقه‌ی همکاری در شرکت‌های بزرگی همچون آمازون در کارنامه‌ی خود دارد.

thejustinwelsh .5@

جاستین ولش، مشاور کسب و کار، سرمایه‌گذار، مربی و کارآفرین است. او از سال ۲۰۱۹ مدیریت یک شرکت مشاوره برای کارآفرینان را بر عهده دارد و به طور خاص در حوزه‌ی تولید محتوای دیجیتال به کسب و کارها کمک می‌کند.

nathanbaugh27 .6@

ناسان باق در حوزه‌ی داستان‌نویسی فعالیت می‌کند و نوشته‌هایش را خبرنامه‌ی worldbuilders.ai به اشتراک می‌گذارد. بررسی تاثیر روایت‌های اجتماعی و فرهنگی و ورزشی بر موفقیت کسب و کارها، حوزه‌ی فعالیت او در فضای مجازی است.

Codie_Sanchez .7@

کودی سانچز روزنامه نگار منتقد و اصلاح طلب آمریکایی است که کارش را با پوشش دادن مسائلی مانند قاچاق انسان و قاچاق مواد مخدر و سایر مشکلات آریزونا آغاز کرد و جایزه‌ی روزنامه‌نگاری رابرت اف کندی و کمک مالی بنیاد هاوارد بافت را به دست آورد. او هم‌اکنون در دنیای کسب و کار هم به عنوان سرمایه‌گذار و مشاور، مشغول فعالیت است.

khemaridh .1@

او دانش‌آموخته‌ی علوم کامپیوتر از دانشگاه ییل است که در رتبه‌بندی وال استریت به عنوان یکی از مدیران برتر شناخته شد اما در سال ۲۰۱۵، بدون برنامه‌ از کار خود استعفا داد و در جستجوی شادی، با همسر و دخترش به سفر و مدیتیشن و نویسندگی پرداخت. او در فضای مجازی از تجربیات و یافته‌های خود در جهت ارتقا کیفیت زندگی می‌گوید.

AliAbdaal .2@

علی ابدال، پزشک، یوتیوبر، تولید‌کننده‌ی پادکست و یکی از بنیان‌گذاران 6med است. او در یوتیوب ویدیوهایی با موضوع مطالعه و افزایش بهره‌وری تولید می‌کند و با فروش دوره‌هایش در همین حوزه به موفقیت رسیده است.

TomFrankly .3@

توماس فرانک یوتیوبر، تولیدکننده‌ی پادکست و نویسنده‌ی آمریکایی فعال در حوزه‌ی تحصیلات و بهره‌وری و مشاوره‌ی زندگی است. شهرت او به دلیل ویدیوهای یوتیوبش در حوزه‌ی روش‌های افزایش بهره‌وری می‌باشد.

fortelabs .4@

تیاگو فورت یکی از مشهورترین متخصصان حوزه‌ی بهره‌وری است. او بنیان‌گذار و مدیر شرکتی آموزشی به نام Forte Labs است که با تولید دوره‌ها‌ی آنلاین و برگزاری ورکشاپ‌های زنده در حوزه‌ی آموزش نحوه‌ی استفاده از تکنولوژی برای افزایش بهره‌وری فعالیت می‌کند.

blakeaburge .5@

او دانش‌آموخته‌ی لیسانس جامعه‌شناسی از دانشگاه اوکلاهاما است و به عنوان مدیر تولید کارخانه‌های متعددی فعالیت داشته است. بلیک در فضای مجازی از کسب و کار، بهره‌وری و ارتقا شخصی می‌گوید.

dickiebush .1@

او دانش‌آموخته‌ی مدیریت مالی از دانشگاه پرینستون است و به عنوان مدیر پورتفولیو فعالیت می‌کند. بعد از همه‌گیری کووید۱۹، تصمیم گرفت که هر روز بنویسد و نوشته‌هایش را به اشتراک بگذارد. او از روند یادگیری‌اش در فضای مجازی می‌گوید و تجربیات و نظراتش درباره‌ی کتاب‌ها و مقالات را در وبسایت رسمی‌اش  dickiebush.com منتشر می‌کند.

Nicolascole77 .2@

نیکولاس کول نویسنده‌ی مجله‌ی Inc و نویسنده‌ی برتر Quora است. آثار او در مجلات مهمی مانند تایمز و فوربز چاپ شده است و عمده‌ی شهرتش به دلیل انتشار داستان‌های واقعی از تجربیاتش در مسیر رشد شخصی است.

OneJKMolina .3@

او نویسنده‌ی اهل تگزاس آمریکا است و در حوزه‌ی کسب و کار و افزایش مخاطب در توییتر فعالیت می‌کند. از عادت نگارش روزانه می‌گوید و درباره‌ی اشتیاق یادگیری می‌نویسد.

david_perell .4@

همانطور که پیش‌تر آوردیم، دیوید پرل، نویسنده، معلم، تولیدکننده‌ی پادکست و صاحب مدرسه‌ی نویسندگی Write of Passage است. او مقالات، پادکست‌ها و یافته‌هایش را در سایت Perell.com به اشتراک می‌گذارد.

SachinRamje .1@

او متخصص و مشاور بازاریابی دیجیتال است و با نوشتن درباره‌ی اصول طراحی و ارائه‌ی داده در توییتر فعالیت می‌کند.

 

EvansNifty .2@

لارا ایوانز، پژوهشگر و مشاور تصویرسازی و روایتگری تصویری است و به دانشگاه‌ها و شرکت‌ها کمک می‌کند که با استفاده از قدرت روایت بصری، بستر بهتری برای تعامل با مخاطب و ایجاد انگیزه در تیم ایجاد کنند.

OzolinsJanis .3@

او معلم دوره‌های نظریه‌های انتقادی و نویسندگی خلاق و آکادمیک است و پژوهشگر ادبیات و هنر و فولکلور دانشگاه لیتونی می‌باشد. جنیس در توییتر از ساده‌سازی و اجرای ایده‌ها و خلاقیت می‌نویسد.

ash_lmb .4@

او طراح و هنرمند تصویرگر است و در توییتر و اینستاگرام درباره‌ی ایده‌پردازی‌های بصری و کارآفرینی خلاق می‌گوید.

 

quotedvisually .5@

هانا ویلسون، طراح گرافیک اهل انگلستان است. او در توییتر مسیر یادگیری و رشد فردی‌اش را به صورت بصری و با تصویرسازی به اشتراک می‌گذارد و آثارش را در وبسایت quotedvisually.co.uk منتشر می‌کند.

theandreboso.1@

آندریا بوسونی بیش از ۱۰ سال است که در حوزه‌ی بازاریابی و کسب و کار فعالیت می‌کند. او بنیان‌گذار  zerotomarketing.com است و  در این وبسایت، هر ماه به مطالعه‌ی موردی یکی از سایت‌های کسب و کار می‌پردازد و روش‌های رشد آن را توضیح می‌دهد.

alexgarcia_atx .2@

الکس گارسیا معاون ارشد بازاریابی در شرکت Tomorrow Ideas در سیاتل است. او چندین دهه تجربه‌اش در استفاده از داده‌های رسانه‌ها و پلتفرم‌های اجتماعی را با دیگران به اشتراک می‌گذارد و در حوزه‌ی بازاریابی و ایجاد اجتماعات آنلاین به کسب و کار‌ها کمک می‌کند.

george__mack .3@

جورج مک، دانش‌آموخته‌ی دانشگاه سانفرانسیسکو و متخصص بازاریابی دیجیتال است. او در حوزه‌ی بازاریابی محتوا (وبلاگ‌، ایمیل، خبرنامه، ویدیو) و تبلیغات در گوگل و لینکدین و فیسبوک، با کسب و کارها همکاری می‌کند.

heykahn .4@

زین دانش‌آموخته‌ی دانشگاه اوهایو است و در حوزه‌ی تبلیغات و بازاریابی دیجیتال در شرکت OppGen Marketing فعالیت می‌کند. او در توییتر مطالبی درباره‌ی تولید، تقاضا، تبلیغات و بازاریابی دیجیتال می‌نویسد.

wes_kao .5@

وس کائو، متخصص بازاریابی و یکی از بنیان‌گذاران شرکت Maver است. او تا کنون در مشاوره و راه‌اندازی بیش از ۱۵۰ برند و استارت‌آپ همکاری کرده است و یکی از موفق‌ترین چهره‌های دنیای بازاریابی و کسب و کار محسوب می‌شود.

amandanat .6@

آماندا، سرآشپز، روزنامه‌نگار و در حال حاضر، معاون بازاریابی استارت‌آپ SparkToro است. او ایده‌هایش درباره‌ی بازاریابی و تولید و همچنین دستور غذاهایش را در خبرنامه‌ی شخصی‌اش، amandanat.com منتشر می‌کند.

KateBour .7@

کیتلین بورگین در حوزه‌ی مخاطب پژوهی فعالیت می‌کند و معتقد است که شرکت‌ها باید در حیطه‌ی تحقیقات درباره‌ی مخاطبان، بیشترین سرمایه‌گذاری را انجام دهند. او به شرکت‌ها در حوزه‌ی روش‌های ترغیب مخاطب و فروش بیشتر، مشاوره می‌دهد و بخشی از دانسته‌هایش را در وبسایت شخصی‌اش، katelynbourgoin.com منتشر می‌کند.

VedikaBhaia .8@

ودیکا بایا، بنیان‌گذار Fourth Square است و در حوزه‌ی رشد ارگانیک لینکدین، استراتژی و بازاریابی محتوا و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی به کسب و کار‌ها مشاوره می‌دهد.

PrasoonPratham .1@

پراتهام، دانش‌آموز ۱۷ ساله‌ی دبیرستان است که به رشته‌ی یادگیری ماشین و برنامه‌نویسی علاقه دارد. او که در بمبئی زندگی می‌کند، به طور خودآموز کد‌نویسی را فرا گرفته است و در توییتر از این حرفه می‌گوید.

Prathkum .2@

پراتهام کومار، طراح، توسعه‌دهنده‌ی وب و برنامه‌نویس ساکن دهلی است که در رسانه‌های اجتماعی، بیش از ۲۲۰ هزار دنبال‌کننده دارد و هم‌اکنون در شرکت RapidApi مشغول به فعالیت است. او محتوایش را در توییتر با فرمت اینفوگرافیک به اشتراک می‌گذارد و ماهیانه بیش از ۴۰ میلیون بازدید دارد.

SimonHoiberg .3@

سیمون، توسعه‌دهنده‌ی نرم‌افزار، کارآفرین و مدیرعامل و بنیان‌گذار FeedHive است که یک استارت‌آپ و ابزار بازاریابی رسانه‌های اجتماعی محسوب می‌شود. او دانش خود درباره‌ی کسب درآمد از اینترنت را در توییتر و یوتیوب به اشتراک می‌گذارد.

4. _georgemoller@

جورج مولر مهندس Frontend با بیش از ۱۰ سال تجربه‌ی کار است و همچنین در حوزه‌ی UI و UX هم فعالیت می‌کند.

 

Insharamin .5@

اینشا رامین، توسعه‌دهنده‌ی وب هندی‌تبار است که به صورت خودآموز، کارش را آغاز کرده است. او سعی دارد در توییتر جامعه‌ای برای حمایت از توسعه‌دهندگان تشکیل دهد و درباره‌ی ابزارهای فناوری، روش‌های افزایش مخاطب و اقتصاد خلاق می‌نویسد.

mariepoulin .6@

مری پولن، مجری برنامه‌ی هفتگی ساعات کاری Notion است. او با استفاده از فرمول خاص خود، سیستم جدیدی را اجرا می‌کند که بهره‌وری افراد و کسب و کارها را به حداکثر می‌رساند. او همچنین به صاحبان مشاغل کمک می‌کند تا زندگی و برنامه‌های تجاریشان را مطابق با سبک زندگی منحصر به فرد خود، طراحی کنند.

1. anafabrega11@

آنا لورنا فابرگا، آموزگاری است که بر تفکر مستقل تاکید دارد. هدف او از معلمی، ایجاد انگیزه در جوانان و برانگیختن عشق به یادگیری در آن‌ها است. او پس از ۵ سال تدریس، از سیستم آموزشی مدارس ناامید شد چون برای پرورش کنجکاوی‌های کودکان طراحی نشده بود. او در سال ۲۰۲۰، باشگاه آنلاینی به نام Synthesis طراحی کرد که در آن، کودکان از طریق بازی‌های پیچیده و مشارکتی و شبیه‌سازی آموزش می‌بینند.

2. AlexAndBooks_@

الکس می‌تواند در یافتن کتاب بعدی‌ای که از آن لذت خواهید برد به شما کمک کند. او همچنین در توییتر درباره‌ی روش‌های ساختن عادت کتابخوانی، مطالب مفیدی را به اشتراک می‌گذارد. مقالات، خبرنامه و نظرات کامل او درباره‌ی کتاب‌ها را می‌توانید در سایت شخصی‌اش alexandbooks.com بخوانید.

3. dremilyanhalt@

دکتر امیلی آنهالت، روانشناس بالینی، رفتارشناس، سخنگوی بین‌المللی و یکی از بنیان‌گذاران و مدیر ارشد COA (باشگاهی برای سلامت روان) است.  او به طور تخصصی به دنبال ایجاد پلی بین روانشناسی و تجارت است و به شرکت‌های بزرگ فناوری کمک می‌کند تا روی سلامت روان کارمندانشان سرمایه‌گذاری کنند و از این طریق، بهره‌وری آنان را افزایش دهند و پویایی تیم را بهبود بخشند.

4. VittoStack@

او در حوزه‌ی آموزش و توسعه‌ی تکنولوژی بلاک چین و وب ۳ فعالیت می‌کند و در توییتر هم در همین باره می‌نویسد.

 

5. dklineii@

دیوید کلاین به رهبران آموزش می‌دهد که تیم‌های بزرگ و حرفه‌ای بسازند و کسب و کار خود را ارتقا دهند. او در توییتر درباره‌ی اصول مدیریت و مهارت رهبری می‌نویسد.

6. The_MMW@

فیونا در توییتر درباره‌ی استراتژی‌های مالی، روش‌های کسب درآمد آنلاین، پیشرفت شغلی و رشد فردی می‌نویسد و ادعا می‌کند که می‌تواند به شما در مسیر میلیونر شدن کمک کند. مقالات او را می‌توانید در وبسایت شخصی‌اش، themillennialmoneywoman.com بخوانید.

شما چه کسانی را به این لیست اضافه می‌کنید؟ لطفاً آنها را در کامنت معرفی کنید تا ما و مخاطبان این نوشته از آن بهره‌مند شوند. سپاس از همراهی شما با من و خواندن نوشته‌هایم.